ترفندهای تمیز نگه داشتن آشپزخانه در زمان آشپزی
نوشته شده توسط : اینفو

امروزه کابینت آشپزخانه در اصفهان نه تنها بعنوان یکی از ملزومات آشپزخانه بلکه به عنوان یک عامل تاثیر گذار در کل دکوراسیون خانه می باشد. امروزه با توجه به نوع معماری داخلی خانه ها، آشپزخانه از تمام نقاط پذیرایی و نشیمن قابل دید است و همین در چشم بودن باعث شده است تا افزاد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون وطراحی داخلی آشپزخانه بدهند. وقتی صحبت از  دکوراسیون آشپزخانه می شود، بدون شک اولین موردی که به فکرمان خطور میکند کابینت آشپزخانه است. خوشبختانه کابینت ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و انواع مدل های کابینت کلاسیک در اصفهان امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم سرتاسر جهان پیدا کرده اند، زیرا مردم زیادی تمایل دارند حسی از دوران گذشته و نوستالژی در خانه خود داشته باشند، کابینت ها هم یکی از بهترین عناصر داخلی برای این کار هستند. بعلاوه، کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع مدل کابینت MDF در اصفهانتوانسته اند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کنند. کابینت سازی در اصفهان این مطلب را برای شما عزیزان تهیه کرده است.

 

ترفندهایی را برای تمیز نگه داشتن آشپزخانه در زمان آشپزی آشنا می‌نماییم که می‌تواند به شما در تمیز نگه‌داشتن آشپزخانه کمک کند. برای تمیز ماندن پیشخوان آشپزخانه‌تان ظروف همه مواد لازم را در یک سینی قرار بدهید که دم دستتان باشد. اطراف در روغن را دستمال کاغذی ضخیم ببندید تا قطره‌های روغن را به خودش جذب کند. به جهت جلوگیری از چرب‌شدن بطری روغن زیتون، اطراف در آن را دستمال کاغذی ضخیم و تاخورده ببندید و یک کش دور آن بیندازید، این دستمال کاغذی قطره‌های روغن را به خودش جذب می‌کند.

به جهت پاکیزه ماندن کاغذ دستور آشپزی‌تان از چربی‌ها و جلوگیری از لک شدن، آن را زیر در شیشه‌ای قابلمه‌ای تمیز بگذارید. تکه‌های لیوان شکسته را با یک تکه نان سفید بردارید. اگر یک لیوان از دستتان لغزید و افتاد شکست، خرده‌های آن را با یک تکه نان سفید بردارید، به این صوررت که نان را روی خرده‌ها بگذارید و این گونه حتی خرده‌های ریز هم به نان می‌چسبند.

تمیز نگه‌داشتن آشپزخانه

در زمان آشپزی ضایعات مواد لازمتان راداخل یک کاسه بزرگ بریزید. همان گونه که درحال آشپزی هستید، ضایعات مواد لازمتان، پوست تخم مرغ‌ها و سایر زباله‌ها را داخل یک کاسه بزرگ بریزید. این ترفند از بی‌نظمی و کثیفی جلوگیری می‌کند و درصورتی که سطل زباله دم دستتان نیست، اینگونه در زمان هم صرفه‌جویی می‌کنید. حتی می‌توانید یک کیسه زباله بچسبانید لبه کاسه که آشغال ها را یکباره بریزید داخل آن و به این شکل تمیز ماندن آشپزخانه‌تان راحت‌تر است.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: